Блог категорії Публікації

ЯК ОЦІНКА ДОПОМАГАЄ РОБИТИ ВРЯДУВАННЯ БІЛЬШ ВІДКРИТИМ ТА ПІДЗВІТНИМ?

ЯК ОЦІНКА ДОПОМАГАЄ РОБИТИ ВРЯДУВАННЯ БІЛЬШ ВІДКРИТИМ ТА ПІДЗВІТНИМ?

Автор методології: Володимир Купрій, Перший заступник Голови Національного агентства України з питань державної служби.

Взаємодія з громадськістю є важливою функціональною складовою діяльності органу виконавчої влади. Вона включає передусім отримання «зворотного зв’язку», відстеження реакції громадськості на чинну державну політику, забезпечення прозорості та відкритості у діяльності органу влади.

Першим кроком на шляху покращення взаємодії органу влади з громадськістю може стати запровадження оцінки його діяльності у цьому напрямку.

Спільними зусиллями представників українського громадянського суспільства та Уряду за підтримки ПРООН було розроблено та апробовану пілотну методологію оцінки результативності взаємодії органу виконавчої влади (міністерства, агенції і т.п.) із громадськістю.

Методологія оцінки ґрунтується на розумінні того, що взаємодія з громадськістю відбувається на чотирьох рівнях та передбачає: інформування, консультації, діалог та партнерство.

На кожному з цих рівнів орган влади забезпечує 3-етапний процес: planning-action-outcomes.

Детальніше з методологією можна ознайомитися у брошурі.